DAGS ATT DRA FRAM ANTECKNINGSBLOCKET FÖR HÄR KOMMER NÅGOT INTRESSANT

Tänkte bara meddela världen om att denna helg är det mest troligt att jag går upp sisådär tio kilo, igår/Inatt/idag stormoffade jag med mina glödheta brudar, chips, dipp, godis och dricka och sånt...

 Min pappas kusin kom precis hem med godis från grevegott och sedan ska vi grilla med massa feta tillbehör ! Som grädden på moset blir det nog ingen träning för mig denna helg, hmm äsch gott är det ju iallfall, riktigt gott!!


- Är det framtida 500kiloskvinnan på bild tro?!?!?



PS: Stort grattis till Emmas lillasyster sötaste Ebba, hon blir hela tre år idag ! Stora tjejen!

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!