Jag är så lycklig, för jag har världens bästa vänner!

Bruno Mars-Count on me
You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do, oh yeah, ooh, ooh

Igår drog jag tillsammans med Emma och Annaklara oss mot stan. Käkade underbara Spicy Hot, solade, shoppade, köpte present till Elin och strosade runt litegranna! Själv handlade jag bara till mig själv en svart tunn bommulssjal från Gina tricot eftersom min svarta stickade sjal känns för tjock i värmen till skinnjackan, för den sjalen är så stoooor och mysig !
Vi mötte även upp Zäta och Jossa för att sedan dela på oss och köpa doppresenter till våran vän Emma som snart ska döpa sig  !

För andra gången i år satte jag, Emma och Annaklara upp en studsmatta igår. Denna gången gick det verkligen snabbt, hmm ska vi kanske dra en funderare på att starta företag?

Alla vi fem tjejor möttes upp ock gick tillsammans till Elin för att fira att hon blev femton år i fredags. Grattis bästa vän !
 Det var otroligt mysigt, god mat och trevligt sällskap ! Vi hade en riktig mysig tjejkväll alltså !


- Min nya sjal från Gina Tricot i bomull!


- Goda (!) femman på Spicy jag käkade på dagen..




- Ursnygga tjejor påväg till Elin!


- Snyggingar!

Puss!

//emilialiselotte

Kommentarer
Jkkoski

Annaklara Blowar kondomen! :D

2011-04-21 » 22:20:18
URL: http://jkkoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!