Tripp till huvudstaden i tisdags !

Tror jag knappt behöver skriva att jag haft en usel uppdatering här på bloggen, för den är så himla tydlig ändå... Men jag ursäktar mig iallafall för att jag är så dålig på att uppdatera..

Det är ju iallafall påsklov och har varit ett tag, riktigt härligt ! Jag har gjort en massa saker verkligen, men ändå tagit det mycket lungt och så.. Blandannat var jag tillsammans med några ur grannfamiljen plus min syster i Stockholm i tisdag ! Det var väldigt trevligt, jag tror vi var inne i fyra/fem olika H&M och det fanns ändå fler (inne i stan alltså.) Galet..

 Jag fick med mig ett par lejopard mönstrade haremsbyxor, mönstrade solglasögon och en beige/brun pösig tröja med uppvikta ärmar, inte så mycket kanske men någonting iallfall! Riktigt nöjd med köpen! Vi käkade ( grannen bjöd tack så mycket )även i kungshallen. Det är ju ett toppenställe när man är många och vill äta olika, Det fanns många olika resturanger och så kunde man sitta tillsammans även om man tog olika. Det var ju väldigt blandat allt ifrån kebab till sushi! Själv tog jag kinamat, åh vad jag älskar kinamat alltså ! Så himla gotttt!!



- Det jag shoppade och åt.. Dock är det som ser ut att vara oranget på solglasögonen
 inte sådär oranget! Även en dålig bild på byxorna menmen !

Puss !

//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!