You count on me like one two three

Dagen har rullat på, skola och sådär. Mycket trevligt att få reda på resultatet på NO hemprovet (kemi) MVG!Och vädret, ojojoj det är verkligen underbart ! Spanskalektionen var ute idag, otroligt skönt!
Jag tänkte att i värmen skulle det vara gott med en mango men det fanns bar två väldigt mjuka så jag fick två mango-remmar av pappa och det är ju jättegott det med !

Jag och pappa hämtade ut högtalare han hade beställt idag vilket är utmärkt eftersom nu kan man spela musik med riktigt bra volym ! Haha mina fyraåriga lillbröder verkligen shaka loss och sjöng till bl.a "Babbasan-Ge mig en spanjor", haha ååh gulligt ! Jag och Melinn gav oss iväg för en stund sen på en cykeltur på ett par kilometer, det var faktiskt riktigt skönt !





Puss!
//emilailiselotte

Kommentarer
malingustavsson

gud vad fin bild emilia ! :D <3

2011-04-17 » 12:22:21
URL: http://gustaaaavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!