Äkta fredagsmys !

Kom precis hem från mina grannar.. Jag Melinn och Amanda kollade en film och åt massa Werthers och gick mitt i filmen över till oss och hämtade kräftor och vitlöksbröd! Myys tycker jag verkligen !


Det har regnat så himla mycket idag, helt otroligt känns det att runt elvatiden imorse var det ganska fint väder för att ta en promenad i.. Skumt ju ! Nu ska jag lägga mig i sängen tror jag och försöka sova, måste försöka börja komma upp tidigt nu alltså ! Men jag är faktiskt ganske trött så hoppas på att det inte tar typ en/två-timmar att somna som igår haha...

Då säger jag godnatt och hoppas på att vi (ÄST) vinner matchen mot Assyriska imorgon ! Tagga ! :)



- Inte kräftorna vi åt idag, men kräftorna vi åt förra helgen !

Puss !
//emilialiselotte
Kommentarer
emmazettergren

Sv: det är du som är sniiiiig hjärtat! (L)

2011-08-19 » 23:16:57
URL: http://emmazettergren.blogg.se/
Amanda Rieem

fan va gott!!

2011-09-07 » 23:49:45
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!