All that I know is that you are beutiful, so beutiful !

Helllo!
Tänkte att efter inte uppdaterat på jättelänge verklöigen köra en rejäl uppdatering på flera inlägg, hoppas det låter bra ! ;) eftersom jag hunnit med att göra lite alla möjliga roliga saker på senaste typ två veckorna ska jag skriva om dem.. Så blir ju typ inlägg om...
- Semestern i Sandviken>Årsunda
- Sleepover hos Emma med henne och Annaklara + shopping på Tuna park med dem
- Trosa Havsbad med Tessan + lite annat
- Åfesten + lite annat


Kanske lite jobbigt med flera inlägg men annars tror jag det blir skapligt rörigt med alla bilder och så !
Så det är väl bara hålla koll för här ska skrivas inlägg !;)


- Tvungen att bjuda på denna oredigerade så att ni ser hur jävla röda ögon jag hade , haha vafan ?!
Puss !
//emilialiselotte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!