DOCTOR JONES, JONES, CALLING DOCTOR JONES !

Helllllloo there !
Just nu sitter jag och lyssnar på lite Aqua haha och myser i min sovtröja ! Har bara sminkat mig så ska väl strax fixa håret, ta på mig kläder och dra mig mot bussen ! :) Där möter jag upp Annaklara, Zäta, Elin och Emma sen ska vi mot stan för shopping osv osv ! Om det blir som jag hoppas blir det suveränt ! ;)

Igår föresten hade vi ju match vilken vi förlorade och för mig gick det så himla pissdåligt ! Tyvärr.. Menmen..
Sen på kvällen efter att jag tagit ett härligt skumbad gick jag och Melinn och köpte godis men blev kvar några timmar fler än anat, först pratade vi med några vid kiosken och sen hamnade vi på skolgården med Anna, Emma och Zebastian !
Härlig kväll alltså.. :)

Nu ska jag väl klä på mig och fixa håret som sagt!
Allt för mig !

Puss!
//emilialiselotte


- Oredigerad bild på mig just nu, sovtröja och ofixat hår tillåt mig att skratta haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!