GIVE ME THAT SMILE AGAIN

Helllo !
Kör nu inte ett av dem där inläggen jag skrev om förut, för det är nämligen så här att pappa har köpt en ny dator till familjen så har ju alltså inga "gamla" bilder här på datan, bara bilder som togs med webcameran igår typ haha ! ;) Tänkte väl bara uppdatera denna ouppdaterade blogg ! Igår bowlade, åt och fikade jag med Emma och Annaklara, riktigt kul.. Fast först så ska jag erkänna att jag var hemsk, jag var så förbannad över vädret (jag gick en kilometer i spöregn och mitt hår var ungefär lika blött som när man är nyduschad för att inte tala om mina kläder) och det gick tyvärr ut över mina vänner FÖRLÅT ! Men som man säger " ilskan går ut över dem man älskar mest " , jag tror man säger nåt i den stilen iallafall ! ;) Men det var riktigt trevligt iallafall och jag testade faktiskt att äta en macarones för första gången igår. Gott tycker jag, men inte helt amaaaaazing ! Hahaha nämen gott faktiskt ! 

Föresten så gjorde jag värsta klippet igår, på senaste tiden känns det som jag shoppat lite fööör mycket så skulle absolut inte shoppa nått igår.. Menmen, det blev ett par springskor från Stadium för OFATTBARA 149 kr ! Haha toppen ju !


- Familjens gemensamma nya dator ! (googlebild)


- Nya springskorna, värsta klippet ! (googlebild)

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!