Godmorgon, ett snabbt inlägg kommer här då !

Jag som skulle gå upp kl 06.00 idag och prova gå en promenad för att testa om jag kommer klara det när skolan börjar , haha! Klarade jag det? Nej, fast jag vaknade först vid 06.00 men sen skulle jag bara sträckaa lite på mig och har sovit tills typ nu... Åh blir besvíken på mig själv alltså hahaha !

Idag har jag lite planer, min fina grandma' grandma' (haha jag brukar nästan alltid säga så till henne när jag ropar på henne tillexempelt) är här så ska vara med henne idag.. Sen blev jag tillfrågad om att följa med en kille jag knappt känner och två tjejer och en annan kille (dem känner jag inte ett dugg) på bio men tackade nej till det.. Dels för att jag ska vara med min mormor idag (kanske även färga mitt hår) och dels för att jag knappt inte ens känner han som fråga och alla dem känner varandra jättebra haha.. Kanske låter jag lite löjlig menmen..

Nu ska jag strax gå med och köpa glass, fasen så gott ju !



Puss !
//emilialiselotte

Kommentarer
emmazettergren

Sv: Ja det gjorde det faktiskt, blev iallafall godkänd! :) <3

2011-08-19 » 16:37:40
URL: http://emmazettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!