Hallå där! Just nu sitter jag. I husvagnen...

Hallå där! Just nu sitter jag. I husvagnen på Ekuddens Camping, det gillas! Vi åkte hit i fredags och idag är det dags för hemgång. Supermysig camping verkligen, men jag hade trott att det inte skulle hända så mycket här men jodååå! Beachvollyboll turnering (så en så himla snygg kille jag lovar, verkligen snygg med fetaste solbrända tvättbrädan iiiihh hans lag vann) band som har spelat och lite andra saker som hänt här ! Nu inväntar jag en fet kebabtallrik ,riktigt gott men mindre bra att jag igår beställde en flottig kebab med bröd igår och åt , hmm jag som skulle vara nyttig.. men vatusan det är juu så gott ! Vi hade lite kräftskiva här igår också, alla vi sex husvagnar som åkte tsm , goooooottttt! Puss! //emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!