Hello! Dagen har varit bra med både skola ...

imag4999-1 (MMS)

Hello! Dagen har varit bra med både skola och en sväng på stan med jossa och melinn! Jag köpte väl bara en ögonbrynspenna, strumpor och ett nagellack åt melinn , allt det från H&M ! Kul att det här är den tredje ögonbrynspennan jag köper på typ en månad , haha menmen slaaaaaarvigt av mig I guess! Idag hämta jag och mamma mina svarta höga converse, iiiiihh!:) så tackar betygen för det, var ju faktiskt dem som betala, ja betygen alltså hahaha ! ;-) Nu blire till att fixa det sista innan läggdags, hoppas ju på att vakna tidigt imorgon! Puss! //emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!