Jag är 15 åååå-åååå-ååår och jag gör vad jag vill...

... haha den meningen i låten passar ju bra idag hihi !



Nu på morgonen kom min familj in och sjöng och vet ni va jag fick som jag verkligen hade önskat mig? EN DATOR, fyfan vad jag är glad ! TACK! Tillochmedenmycketbättredatorändenjagönskademighihiiii!

En av alla mina fina kusiner och hennes family är här också och av dem fick jag presentkort på Gina, det gillas väldigt mycket! Nu om några timmar kommer det troligtvis vara full rulle för min släkt och grannar kommer hit för att fira mig idag !


- Slim modell också, det gillas hihi ! Bild från google.

- Packard Bell TK! Bilde från Google !

- Presentkort från Gina, tack kusse+familj !

Puss!
//emilialiselotte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!