LÖRDAG SÖNDAG V.29 +V.30 -2011!☺

Först firade vi min fina kusin Malin innan vi åkte iväg ( grattis i efterskott ! )
Hade lite mer än en asgrym vecka i Sandviken>Årsunda. Vi var rätt många från mammas närmsta släkt som var i min mammas mosters man's stuga vid vattnet. Så himla grymt chill, vi hade även väldigt tur med vädret som gjorde allt så jävla underbart ! Vi hann göra lite allt möjligt som åka båt, bada, sola lite, shoppa, fira lillebror Million, äta på fina resturanger osv osv ! Urmysigt skulle man kunna sammanfatta det ! Ett gäng bilder med kommentarer till dem kan nog förklara mer om veckan !

 
Fina Tjejen som firades innan avfärd !
                       
- I bilden: Melinn & Färdkost..Hahaha asså vi åt på resturang så jag går inte på någon "barnmatsdiet" eller så,
 jag baraa älskaaaaaaaaar barnmat haha !

 
- Killen som hoppade i och bada nästan direkt vi kom fram !

Har för mig att denna bild visar utsikten man har när man ligger i
hängmattan, grymt  !
 
Lilla Million vi åkte och hämtade i Falun hos hans mamma !

Det är vad jag kallara underbart!
 
Min mormor som jag älskar så sjukt himla mycket, fina du !

Älskar stället!

- Hur gott !?!?!?!
 
Haha Tjena ! //
matbloggarN
Har jättemånga bilder på mat från olika mysiga resturanger och
annat jag tryckte i mig under veckan men lägger jag upp alla så blir
nog denna blogg en matblogg ! ;)

 
Jag & Pappa på ena bilden, I love u !
 
Vi firade nyblivna, fina femåringen !
 
Nödvändigheter som shoppades

Shopping, tjocktröja !
 
Shopping, två toppar den beiga är det dragkjedja på baksidan och den
andra har helvit baksida !
Jag köpte också lite trosor och strumporr men orkar inte lägga upp, för sexigt alltså hahahaa driver !

Grymt fint på kvällarna var det !

Pyramid hahhaaa najs !

Jag och syster, flytvästar och inväntar båttur !

Justa jaaa, jag provade ju köra båten ! Gasen i botten fast ?
 
Snygg kusse på ena bilden !

Amazing!

Har så himla mycket fler bilder, men dessa får duga just nu och förhoppningsvis kommer jag säkert att lägga upp fler här på bloggen !

Puss !
//emilialiselotte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!