Shopping och Myys !

Inlägget jag skrev förvsann och sen försvann halva en gång till , typiskt ( råkade radera )!:(
Supermysig dag idag verkligen, luncha på Waynes, hann inte fika och shoppade. saknade bara Jossa såklart, vi måste alltså göra om detta tycker jag, SNARAST ! :)

Har tyvär int fotat det jag shoppade men kan skriva ner istället och så kanske det kommer bilder senare ! ;)



- Bikini Gina Tricot
- Väska Accent
- Jeans Gina Tricot
- Stickad Cardigan Gina Tricot
- Krusbärsläsk Hemköp

Det var nog det, toppen ! :)

Ska fixa mig lite nu och inom några timmar hoppas jag på att jag somnat, för jag hoppas verkligen på att jag kommer upp i tid imorgon och det vill säga 06.00, hehe nu kör vi !
Allt för mig!


Puss!
//emilialiselotte

Birgit Bidder – Coming Down <--- Härlig låt !


Kommentarer
annaklaraa

Svar: Ja det är det verkligen ! :) (L)

2011-08-23 » 06:57:42
URL: http://annaklaraanasholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!