Update!

Hellloooooo !
Tänkte bara börja med att tacka för att min födelsedag var så himla bra ! Fick en massa fina presenter, fikade och åt gott , trevligt sällskap såååå braaa ! TACK !

Från i förregår till igår spenderade jag och emma natten @ annaklaras place, varje dag blir jag påmind om att dem är så jävla bra och att jag älskar dem ! Vi klarar oss igenom allt, iallafall tillsammans !<3
Körde även en träning igår, skönt att mitt ben inte gjorde lika ont som förut, hade en äcklig sträckning i baksidalår men nu hoppas jag den är bort.. Har ju för tusan smörj in mig med Ormsalva, hahaa bra ju !

Idag har jag mest chilllat, bakat lite kladdkakemuffins, köpt mig några gorbys och melon och nu är jag ganska så sugen på en promenad.. Nåja får se hur det blir !

Converse All star hi M9160 400:-
Föresten klickade jag igår hem ett par svarta converse från http://lager157.com , hoppas på att dem inte blir lika skitiga som mina vita höga haha... Bild från lager's hemsida.

Allt för mig just nu !
Puss!
//emilialiselotte
Kommentarer
Maja

Dina vita höga kan nog inte vara skitigare än mina, det är helt sjukt! dom är mer gråbeiga än vita... Blir nog nya converse till hösten för min del med! kanske i skinn? :)

2011-08-18 » 00:54:12
URL: http://majawally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!