Bild11: En person du kan berätta allt för.


-(
Jag vet att det står en person men det får bli två!)Emma och Annaklara, ska jag vara helt ärlig tror jag inte det finns någon som riktigt kan förstå hur mycket vi berättar för varandra, det är verkligen allt! Sorgligt, roligt, sjukt, glada saker, deprimerande saker, problem och allt som man vill dela med sig av! Har man något som man inte sagt till varandra kan det vissa gånger kännas konstigt, man lixom måste lätta hjärtat till varandra vilket är underbart! Jag är galet tacksam att jag har er, det är verkligen inte alla som har några så bra! Jag älskar er mina sockertoppar!

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer
annaklara

Emilia känner precis lika du och emma är underbara!

Älskar dig snutte bull ! (L)

2011-02-17 » 07:52:30
URL: http://nasholmannaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!