'I just close my eyes and I'm with you'

Hello, lugn dag idag verkligen ! En sån här dag behövdes verkligen. I skolan var det bara NO-lektion SO-prov och kolla på en hemsk men bra svensk film.

Eftersom vi fick sluta en timme och tio minuter tidigare åkte jag och Annaklara in till stan. Vi kollade på en framtida present åt Emma, mihihihi ! Jag tror inte Emma kan lista ut vad det är men jag och Annakara är verkligen mer än nöjda med våran idé!

Blev en kort vistelse i stan men vi hann med att skämma ut oss, verkligen.... Haha fast jag tycker ju faktiskt att det kan vara lite kul ändå, eftersom man inte kan sluta skratta åt det vi gjorde! Vi hann även med att fixa en parkeringsbiljett på några minuter, riktigt bra att ha när man inte har bil ! Jag tycker så mycket om dig stumpan !

Kvällen har fortsattit lugn, moffat chips framför tvn med del av familj+ kusin och kusinbarn, trevligt!

Puss!
//emilialsielotte

- Bild på en bild på en av presenterna Emma fick förra året utav
Annaklara, gulligull! Jag kan säga det 100000000000000 gånger till,
jag älskar er!


Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer
annaklaraa'

asså världens bästa present ! ♥

Gillar dig med sutte vännen ! :)

2011-02-18 » 21:54:47
URL: http://nasholmannaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!