KINAMAT, SUSHI OCH MELONMILKSHAKE!

Orkade tyvärr inte blogga igår men jag berätta lite nu iallfall..

Jag och Emma drog till stan, vi åt på bamboo city. Hur gott som helst verkligen.
Det var ju buffe och så, jag åt först "vanlig" kina mat och sedan ett berg av sushi. Åh vad sushi är gott!
Jag fick med mig en T-shirt och en mössa hem. Mer än så blev det inte. Emma köpte även
hon lite mysiga grejor! Bl.a ett par snygga jeans! Vi hann även med en fika på 21:an, jag tog en melon milkshake, åh så himla gott! Tack för en helmysig dag, raring!


- Mörk och suddig bild på mig och Snygg-Emmsan, bjuder !


- Googlebild, så goooootttt!


- Vanlig stickad svart mössa från Bikbok !


- T-shirt på H&M, ser en aning konstig ut på bild men den är
lössittande och längre där bak än där fram !

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer
ElinEriksson

fin blogg ! (: <3

2011-02-23 » 10:29:01
URL: http://elinalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!