GOODMORNING ! GRÅTT MEN GLATT INLÄGG !


Ganska nyligen vaknat, har precis ätit mackor, dricker nu C-vitamin brustablett...

Dagens planer är att träffa Emmsan, fyfan vad trevligt ! Vi ska förhoppningsvis schteeeeeeka, jag vill verkligen  bli brun !!
Senare mot kvällen så ska vi familjen ( som vi gjort flera år tillbaka ) käka med grannarna och några andra för att vår granne fått semster, GRATTIS ! :) Och efter det vet jag inte vad som händer? Kanske blir det mer uppdatering idag ? Jag hoppas på det.



För jag förändrades aldrig, jag blev bara mig själv inför dig

PUSS!
//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!