KRÄVS EN REJÄL UPPDATERING OM VECKAN....

Uppdaterar er er nu med ett kort sammanfattat inlägg om dem dagar som gått denna vecka.. Intressant? Njaaa, kanske inte men gör det ändå ! ;-)

Måndag: Min älskade vän Jossa fyllde 15år. Stort grattis i efterskott till henne ! ♥ Jag åket tillsammans med Emma och del av hennes familj till lager 157, fick med mig en vit tröja, en vit "Pippitröja" ( älskar den, ) en grön klänning och ett bodybutter !
Tisdag: Åkte och plockade jordgubbar i mängder, hehe fanns hur mycket som helst.. Åt även på ett café, Westerkvarn tror jag det heter, åt iallafall urgod glass där !
Onsdag: Min lillebror Sebastian fyllde år, grattis till lilla prinsen ! Firade honom och av mig och min Syster fick han ett jättegulligt gult linne med mussepigg på fram&baksida! Träffade även mina bästa och planerade inför Gröna Lund resan som skulle gå av stapeln på torsdagen.
Torsdag: Tog tåget upp till Stockholm med mina vänner och var på Gröna lund hela dagen. Det var en otroligt lyckad dag måste jag säga, lika stolt som förra året att jag klarade mig igenom Insane hahaha ! På kvällen tog vi tåget hem till Eskilstuna och slocknade väl i mina säng några timmar senare.. Tackar för underbart sällskap på Grönan !
Idag: Har väl inte hunnit gjort så mycket än så länge. Eller joo, varit på ÖoB och köpt behövliga saker såsom hårinpackning, ansiktsmasker osv osv.. Ska faktiskt vara lekledare på min lillebrors kalas idag, haha hur ska det gå med massa femåringar? Sen vet jag inte vad som händer senare idag, får väl se antar jag !

Visst har jag väl gjort fler saker dem där dagarna men ville sammanfatta det hela, hehe !



- Snodde en bild ifrån Annaklara på henne och mig i karusellen Insane och hoppas på att det är OK !

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!