REDOVISNING AV KONFIRMATION TOODAYYY....

.... & det var riktigt nervöst, men kul !

Det var otroligt kul faktiskt ! Efter kyrkan åkte vi hem, fikade tårta, glass, bullar och en massa godsaker ! Jag blev så himla glad av att det var så många som ville komma och fira min konfirmation, det är riktigt fint av dem tycker jag ! Och konfermationspresenter har jag också fått, pengar, olika smycken och en klocka från  Guldfynd och Albrekts Guld, Stor superfin tekopp med massa godsaker i ifrån Indiska, presentkort ( H&M) , ett stort och fint glashjärta som man kan sätta på halspand ! :)

Det var så himla gulligt och rörande av mami och papi ! Pappa höll ett tal om att han för varje barn dem fått har pappa gett en ring till mamma och när vi blir tillräckligt gamla skulle vi få denna ring ! Jag hade ingen aning om detta och blev alltså väldigt glatt överraskad ! Älskar smycken som har en stor betydelse ! Det är en jättefin 18karats guldring med en vit pärla ifrån Guldfynd ! Den ringen ska jag verkligen vara rädd om !

Men nu är det faktiskt så att denna dag var det inte bara jag som firades här hemma
, min lillasyster blev faktiskt tonåring idag ! Stort grattis till älskade Melinn !


- Två bilder på min nu trettonåriga syster ! Woohoo, grattis !

Puss!
//emilialiselotte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!