Dålig uppdaterare här ....

Hello gott folk! Eller om det är någon som fortfarande läser min blogg, jag menar jag lovar hit och dit hela tiden en bättre uppdatering.. Tyvärr har jag inte hållt det så bra .. I'm so sorrrrryyyyy!

Äntligen har jag denna vecka fått riktig sommarlovskänsla! Ni vet den där speciella lukten och glada känslan? Älskart't ! Konfirmationen börjar även lida mot sitt slut, konfirmation i helgen faktiskt, ska jag vara ärlig har det varit mycket roligare än jag hade tänkt mig och då betoning på mycket roligare! :)




- Bilder snodda från Annaklara , från härom dagen när vi badade i sotsjön jag med ett par snyggingar!


Puss!
//emilialiselotte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!