Ojojoj....

....en väldigt dålig uppdatering! Men jag har verkligen inte känt för att blogga tyvärr, men så kan det va'!

Jag håller ju på här på bloggen med den där " Bild 1, Bild 2...." men jag tänkte göra såhär....
Jag lägger upp några i det här inlägget men sen forstätter jag bara på!

Bild 22: En bild på en tid du saknar.

- Galet underbart, det var sommar och jag hade sällskap av Annaklara, Jossa, Zäta
 och Emma fantstiskt på mycket hög nivå!
(Snodde bilden av Annaklara hoppas det är okej.)
Bild 23: En bild från i somras.

- En liten oredigerad bild på mig själv,
SOMMAR♥

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!