Helgen var awesome, verkligen !


- Så bra! Rihanna-Hard
Hello där! Veckan har redan dragit igång och jag antar att det är full rulle! Ändå härligt enligt mig!
Jag kom hem för ett tag sedan, har kollat lite på SO:n blir att råplugga det sen. Kan ta ett tag tror jag, men hoppas på att får i nått innanför pannbenet iallafall, HAHA!

Min helg var riktigt grym, det var den. På fredagen firade jag Sanna och Simon som blivit tjugo/ska bli tjugo hemma hos Sanna. Det var trevligt sällskap, GOD mat och efterätt och sådär mys! På lördagen tog jag och fina Amanda tåget (pågrund av ommbyggnationer både buss och tåg) till mysiga Västerås. Gud så god mat vi åt, på en dansk jättfin resturang. Vi fikade även i en av alla gallerior. MYS! Hade en jättetrevlig dag med ännu trevligare sällskap, tycker så mycket om dig Amanda!
På söndagen blev det riktigt mycket chill, haha inget pluggande eller något. Bara slappaaa. Blev tillochmed lite galen på att sitta inne så jag gick upp och ner för gatan en sväng, haha behövde luft ju! Det vankades även  både kebab och kladdkaka med grannarna! Och i söndags var det ju även fars dag och jag älskar verkligen min fine far!

Ville bara updata er med lite info om min myse-helg. Nu inäntas potatisklyftor och kyckling osv. MUMS!


- Åh, sommar detta år i Årsunda! Kusse, Jag och syster!

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer
Amanda

jag tycker om dig sjukt mycket min fina vän<3 tack för en härlig dag!!

2011-11-18 » 17:12:55
URL: http://nielsenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!