hurtkurt taggar för pizza eller liknande mat med högt fettinnehåll! m-m-m

hola hola hermanossssssssssssss! hehe..
tillsamms med annaklara och hennes mamma Åkte vi pÅ gymnaiebesÖk, johnbauer! ska jag vara Ärlig sÅ lÅter den linjen jag Är intresserad av bara bÄttre och bÄttre ju mer jag vet om den! hoppas verkligen den Är sÅ bra som den verkar och isÅfall att jag kommer in, hoppas hopppas hopppas!

nu har jag bÅde varit hurtig och social med min slÄkt Är jag nu! fast det dÄr lÄt ju bara dÅligt eftersom att jag stirrar ner i mobilen och hur social Är jag dÅÅÅ va? nejmen vi har gÅtt en mysig promenad pÅ Åsen, riktigt lÄnge sen jag var dÄr faktiskt och sÅ kÖpte vi lite (okej mkt) gooudiiis menmen unnar mig !
nu Är jag hemma hos mostra mi och fikar, sen blir det att kÄka pizza, kebab eller liknande! vad som hÄnder senaare blir till att se, inga planer men nÅgot blir det fÅr jag hoppas haha ! 

nu kÄnner jag att jag uppdataterat av mig lite, gud sÅ hÄrligt!
- skriver frÅn mobil vilket innebÄr att jag fÅr ta en gammal bild plus att
ÅÄÖ blir stora ! menmen haaha!
puss!
//emilialiselotte
Kommentarer
Linn

Gillade du John Bauer ? :)

2011-11-19 » 22:34:50
URL: http://peaceandlovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!