' They can say whatever no pain is forever ! ' (Rihanna ft. Jeezy-Hard)

Tagit en design utav http://designadinblogg.se 
_____________________________________________________________________________________________________

Hola hola !
Tänkte uppdatera med vad jag har gjort två höstlovsdagar ! Woohoo va? Jaa faktiskt ! Jamen sov inatt över hos Elin tillsammans med henne, Annaklara, Zäten och Emma. Mycket mysigt om ni skulle fråga mig. Kebab från kebabhuset och annat moff framför film ! ♥ Idag tränade vi även tillsammans, hade någon form utav cirkelgym och tränade efter en "träningsapp"! Aweseme ! Mamma hämtade upp mig och Emma senare på dagen, vi lämnade av Emma hämtade Melinn och sen vare mot stan för käk. Blev på Bamboo, fyfan vad jag rullade fram efter det vill jag lova ! Biomys med en jäkla massa godis sen (kom nu på att jag har godis kvar, mihihih blir moff framför DH senare?

Bion vi kollade på heter Niceville (The help på Engelska) och galet vad bra den är. Oförväntat bra. Kortfattat handlar det om hur dem mörka på sextiotalet (antagligen långt innan det, antagligen långt efter det)hade det som hushållerskor och hur det var ur deras perspektiv. Jag kan lova att jag verkligen garvade vissa gånger, och bölade fler än det ! Men som pricken över i:et kan jag säka att det var dem skönast biostolarna jag någonsin suttit i. Dem var stora och blåa och puss vad mys !

Oj nu har jag snart skrivit en hel uppsats. Haha ! Men kortfattat har måndagen och tisdagen detta lov hittils varit aweseme !

 

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer
annaklara

Vad fin design du här emilia ! Super duper :D



Kul att filmen var bra men jag tror knappast att denn slår the three musketeers! Jag är helt såld på den filmen, seriöst. Du måste se den! :D

2011-11-03 » 12:24:12
URL: http://nasholmannaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!