Updatar med lite tankar kring konverteringen!


- Det har nästan gått ett helt år sen vi "konverterade" haha  nämen,
helt galet vad tiden går snabbt. NÄSTAN ETT HELT ÅR
AAAHHH! Men ska jag vara ärlig känns det på ett sätt som "hur läääänge
sedan som helst" men ändå "detta känns ju verkligen som igår." Lite skumt.
Men kolla egentligen mig, ser helt gaaalen ut och hugger luften med
en stiftpenna, lovelyyy ! Tycker iallafall Annaklara ser stencool ut. Jajemen.

Detta var vad jag ville framföra i bloggen för tillfället. Nu blir det nog till att kolla DH ♥ Och vet ni vaaad? Min klass och 9D har kompledigt helaa dagen lång! Booyah!

Puss!
//emilialiselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!