Hola hermanos hehe !

HOLA TODOS HERMANOS !
Nämen hallåååå bloggen, ingen skolvecka för mig den här veckan inte! Prao på Waynes vilket visade sig vara riktigt kul eftersom att jag fick göra jaa i stort sätt allt som de som jobbar där gör. Trevliga var dem också så det funkade fint. Var faktiskt väldigt nervös där i måndags då jag aldrig hade träffat tjejen jag skulle jobba tillsammans med. Men jag rekomenderar iallafall starkt att praoa där !

Igår kan jag berätta att jag köpt en urskön kofta ifrån Gina Tricot, fjäder earcuff från ur&penn och mamma införskaffade skor till mig ifrån skopunkten, riktigt varma och enligt mig fina !

Jaaa vad mer ska jag skriva för tillfället? Molly i idol är sjukt grym iallafall och Olle's klädstil är grym !
Haha, det var nog det jag ville skriva för tillfället !

EDIT:OMG Emil åkte ut, jag är tvungen att faktiskt fälla några tårar ! Han var ju grym ikväll och dem flesta andra gånger ertyuiopåölkjhgfdsazsxdcvbn åh ! :(


- Kolla in Emil, hur kunde denne gull få åka hem ? Riktigt duktig är han !

Puss!
//emilialiselotte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!