Rest in peace ! ♥

Hej! Jag hade en trevlig kväll/natt/dag med Emma, Zäta, Annaklara och Elin igår. Fick så otroligt fina presenter och hur mycket värmer inte det? Jo otroligt mycket i hjärtat ♥. Tack så mycket! Det var väl en stund, några timmar som var mindre bra, rent ut sagt hemska. Men vi hade tur att vi kunde trösta och krama om varandra. Vi kollade film, moffade och hade det mysigt! Och sen blev jag hämtad av mamma och company och åkte och fira två av mina fina kusiner !


Vila i frid farbror! Jag hoppas att du har det bra i himmlen!



Puss !
//emilialiselotte

Kommentarer
annaklara !

R.I.P <3



Finns alltid om du vill prata emilia ! ♥

2011-09-24 » 23:24:36
URL: http://nasholmannaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!